کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوش مصنوعی و پیش بینی هواشناسی

به گزارش سافت گذر، هنگامی که یک طوفان قرار است رخ دهد، کارشناسان پیش بینی هواشناسی به داده های دقیقی نیاز دارند. این داده ها به زمان، شدت، سرعت و محاسبه میزان خسارات بعد از طوفان مربوط می شوند که اگر کارشناسان بتوانند این اطلاعات را با بیشترین جزئیات در اختیار داشته باشند، چه بسا جان بسیاری از انسانها نیز به خطر نخواهد افتاد.

هوش مصنوعی سیستم اسکاتلند

خوشبختانه یکی از تکنولوژی هایی که در زمینه پیش بینی هواشناسی به شدت کاربرد دارد، هوش مصنوعی است زیرا این فناوری قابلیت پیش بینی دقیق را دارد.

در روز سه شنبه، وال استریت ژورنال گزارشی منتشر کرد تا نشان دهد که کشورهای آمریکای شمالی از هوش مصنوعی چگونه برای مقابله با حوادث طبیعی استفاده می کنند. بر اساس این گزارش، چنین فناوری هایی بیشتر برای رفع نیازهای ضروری بعد از حوادث کارایی دارند زیرا بسیاری از حوادث ناگوار مربوط به اتفاقات بعد از رخدادهای طبیعی است.

قدرتی برای زندگی مردم

به گزارش سافت گذر، وال استریت ژورنال در گزارش خود سیستم هایی که توانایی پیش بینی رویدادهای طبیعی را دارند معرفی کرد. ابزار آینده نگر و مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت IBM که داده های تاریخی از آب و هوا را بررسی می کند و در شرایط واقعی آنها را به کار می برد تا اتفاقات آینده را پیش بینی نماید، در این لیست وجود دارد. این سیستم برای پیش بینی حوادث 72 ساعت آینده حدود 70 درصد دقت دارد و همانطور که آن حادثه نزدیکتر می شود نیز دقت این ابزار هم افزایش خواهد یافت.

البته یک مسئله دیگر هم وجود دارد و آن که هوش مصنوعی باید بتواند به کسانی که پس از زلزله، آتش سوزی و . . . به کمک نیاز دارند، یاری برساند. برای همین، محققان اسکاتلندی سیستمی طراحی کردند که مبتنی بر هوش مصنوعی و داده های جمع آوری شده توسط انسانها بود و می توانست مناطقی که در معرض خطر سیل قرار دارند را مشخص نماید. البته سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی زیادی وجود دارد که وال استریت ژورنال نامی از آنها نبرده است.

یک سرمایه گذاری ارزشمند

این سیستم ها هم اکنون در حال کمک رسانی به برخی دولت ها هستند تا به آنها نشان دهند که منابع خود را در چه مکانهایی صرف کنند.

به گزارش سافت گذر، مشکلی که در مورد این سیستم ها وجود دارد این است که کسی از آنها به طور گسترده بهره نمی برد به همین دلیل افراد زیادی به این فناوری اعتماد لازم را ندارند که آیا در مواقع نیاز درست کار می کند یا خیر به همین دلیل سرمایه گذاران رغبتی برای صرف دارایی خود در این زمینه ها نخواهند داشت.

راه حل این است که باید چنین فناوری هایی ابتدا به صورت محدود و در پروژه های کوچک مورد آزمایش قرار گیرند تا بتوان آنها را برای انجام پروژه های بزرگ آماده کرد. البته در این مسیر، مسئله ای وجود دارد به نام زمان که باید دولت ها کمی به چنین تکنولوژی هایی بها دهند. روی هم رفته، هوش مصنوعی فناوری است که ارزش سرمایه گذاری را دارد.




منبع: futurism.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42003 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1397/04/10 تعداد مشاهده: 1659
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر